Tuesday, December 25, 2012

ရန္သူ၊ ၿပီးေတာ႕ စုန္းမ ၊ ေနာက္ထပ္လာမယ္႕ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ရွင္နဲ႕ ကၽြန္မဆိုတာ ကမာၻ႕ရန္


ဆိုပါစို႕
အထက္ပါေခါင္းစဥ္၊ မၾကာမီလာမည္႕ ေအာက္ပါအေရးအသား
ထိုအရာမ်ားႏွင္႕ အတူတကြ ဦးတည္ေဆြးေႏြးလိုေသာ သက္ရွိ
အမည္ = အဂၤလိပ္အကၡရာအစုအေ၀းတြင္ ေနာက္ဆံုးစာလံုးမွစတင္ေရတြက္လွ်င္ ဒုတိယေျမာက္
ထို႕ေၾကာင္႕ နာမည္ Name [ equal ] “ Y ’’
အခ်ိန္၊စာမ်က္ႏွာေနရာ ၊ ပရိသတ္မ်ားစြာ သို႕မဟုတ္ အနည္းအက်ဥ္းႏွင္႕ သင္ ၊                        
ထို႕ေနာက္ လူႀကီးမင္း၊ ထို႕ေနာက္ ကၽြန္မ ႏွင္႕ ရွင္  ၊ ထို႕ေနာက္ - - - - - - ထို႕ေနာက္တြင္ ၊
အိုေက - Ready ပဲလား ဆိုေတာ႕ ေက်းဇူးျပဳ၍နားဆင္ပါရွင္ အသံမလႊင္႕ - စာတန္းမထိုး
ခပ္တိုးတိုးပဲ Flow တစ္ခ်ိဳ႕ဆိုတာ ေရွာခနဲ ထိုးလႊင္႕သြားပါတယ္
ဘုရားသခင္ - အဲဒီမွာ စေတြ႕ေတာ႕တာပဲ ။`

[ က ] အေၾကာင္းအရာ = အေရးအသား = ကၽြန္မေျပာၾကားလိုေသာ နိဒါန္း
 ကၽြန္မရဲ႕ဆိုလိုရင္းက ေနာက္ေက်ာကို ဓားနဲ႕ထိုးျခင္း လို႕ ဦးတည္ထားတယ္
သူ႕အဆင္ေလးၾကည္႕လိုက္ေတာ႕ ဟိုရက္ပ္သီခ်င္းထဲကလို လက္လက္ကိုထေနတာပဲ
ဟိုဟာပဲဆိုေတာ႕ ဟင္႕အင္း မဟုတ္ဘူးရွင္ ဒီလိုပဲ မလန္းလန္းေအာင္ ဖလန္းထားတယ္
ကၽြမ္းဆင္ပဲ - ဟိုဟာဒီဟာ ဘာညာအထာဆိုတဲ႕ ေခတ္အဆင္ေတြအကုန္ ကၽြတ္ဆင္ပဲ
ေန႕ျမင္ညေပ်ာက္ ေဟာတစ္ေယာက္ေဟာတစ္ေယာက္ ေမာ္ဒယ္လ္ဂဲလ္နာမည္ေတြလို
ခပ္ေရွးေရွးပဲ - အဲမွားလို႕ရွင္႕ ခပ္ရွည္ရွည္ပဲ ( ပဥၥကလ်ာနီႏြဲ႕ပါးလ်ေဒ၀ီ ) ေပါ႕ သူ႕နာမည္
ကၽြန္မက ရွင္လို ေစတစ္လံုးပိုင္ရွင္ သူေဌးသမီး အလန္းဖလန္း တစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူး
ကၽြန္မက ရွင္လို ၿပိဳင္ကားတစ္စီးနဲ႕ ႏုထြတ္၊ အု၊ အက္ေနတဲ႕ ေနမထိ ပန္းတစ္ပြင္႕မဟုတ္ဘူး
ကၽြန္မက ရွင္လို ပဲဆီ၊ ႏွမ္းဆီ၊ Sexy ဒီဇိုင္းနဲ႕ အီမိုို၊ Gothic ၊ Danger ဟန္ပန္ ေခတ္ေပၚ
အသစ္ထြက္သမွ် ေဂၚေနႏိုင္တဲ႕ ၂၁ ရာစုေခတ္ Celebrity တုပ ကလုန္း တစ္ေကာင္မဟုတ္ျပန္ဘူး
အဲဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္မဆိုတာ ကၽြန္မပဲ - ရွင္ဆိုတာေတာ႕ ရွင္ေပါ႕ - သူဆိုတာလည္း သူပဲ[ သူ = ကၽြန္မရဲ႕ J ]
သူဆိုတာ ကၽြန္မရဲ႕မင္းသားေလး  ႏိုး - မဟုတ္ဘူး  ကၽြန္မတို႕ရဲ႕လို႕ နာမ္စားသံုးလို႕မရဘူး
ရင္သပ္ရႈေမာဒီဇိုင္းေကာင္ေလးဟာ ကၽြန္မတရား၀င္ Boy Friend ၊ လက္ရွိကာလတြင္ သိပ္မေသခ်ာ
ေသာအခါ - မိတ္ဆက္ေပးလိုက္ေသာအခါ - ကၽြန္မရဲ႕J နွင္႕ ရွင္ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ခဲ႕ၾကေသာအခါ
ရွင္ ေျပာတယ္ B>F>F - ကၽြန္မနဲ႕ရွင္ တစ္ကယ္ B>F>F - စည္းအထပ္ထပ္ေတာ႕ေစာင္႕သင္႕
အင္ မ္ - အခုေတာ႕ အရပ္ရပ္ေနျပည္ေတာ္ ၾကားလို႕မွ မသင္႕ေတာ္ - ေအာ - ေအာ္
 Bell လုဖက္တဲ႕  ရွင္နဲ႕ကၽြန္မဆိုတာ လုေဖာ္လုဖက္ေပါ႕ - တက္ၿပီ SHOCK ပဲ -
Snare ေန၀င္းေရးတဲ႕ တက္ၿပီ ေရွာ႕ခ္ပဲ - စႏၵီျမင္႕လြင္ ဆိုတဲ႕ တက္ၿပီ SHOCK ပဲ
အူႏုကၽြဲခတ္သြားတယ္ - J ဆိုတဲ႕ ဆန္႕က်င္ဘက္လိင္အတြက္ ရွင္နဲ႕ကၽြန္မ ကၽြဲခတ္ၾကတယ္
ၿပိဳင္ကားလွလွေလးနဲ႕မခ်ဳပ္နိုင္ေတာ႕လည္း ကၽြန္မက ေဆြ႕ေဆြ႕ခုန္ပဲ - ေဟာဒီလို ေစြ႕ခနဲ ခု န္
လူမသိသူမသိ ရွင္႕တစ္ေယာက္တည္းက်ိတ္လို႕ ပန္းစည္းလက္ေဆာင္ ခိုး စည္းတယ္ ( J အတြက္ )
ပါဆယ္၀န္ေဆာင္မႈကတစ္ဆင္႕ ပစၥည္းပစၥယ အလံုးစံုပို႕တယ္ ( သို႕ - J ) ႏွင္႕ ေခတ္ေနာက္ျပန္ဆြဲလို႕
ကၽြန္မရဲ႕ မင္းသားေလး J ၏ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ အခ်က္အလက္ အေသးစိတ္ လွ်ိဳ႕၀ွက္သိမ္းဆည္းလို႕

E.g - မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္း
            J ၀တ္ဆင္ေသာ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ၏ ဆိုဒ္အသီးသီး ( Alter – Style Pan – Skinny – Short Pan ….etc )
            J သံုးေသာ Cosmetic ပစၥည္းမ်ား၏ တံဆိပ္မ်ိဳးစံု
            J စီးနင္းေသာ ဖိနပ္မ်ိဳးစံု ဆိုဒ္ ၊ တြင္ ျမန္မာဖိနပ္မွစ ရႈးအမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင္႕ ဂြင္းထိုး၊ အေသးစိတ္ပါမက်န္
            J ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ အစားအစာ၊ ဇာတ္လမ္းအမ်ိဳးအစား ၊ သီခ်င္း ပံုစံ၊ ဇာတ္ေကာင္
            J ----------- ေသာ ၊ အို အမ်ိဳးစံု အမ်ိဳးစံု ေျပာရင္းနဲ႕သာ အခ်ိန္ကုန္သြားမွာ တစ္ကယ္႕အမ်ားႀကီး

ဟားတိုက္ၿပီးသာရယ္လိုက္ခ်င္ - ဟင္း ကိုယ္ေမြးတဲ႕ေမ်ာက္က ကိုယ္႕ျပန္ေျခာက္ဆိုသလို
ေနာက္မွ ေပါက္တဲ႕ေရႊၾကာပင္က - အိုး  ေျပာမေျပာခ်င္ဘူးဆိုၿပီး ေျပာေျပာေနရတာပဲ လိုက္လိုက္ေနရတာပဲ
အင္တာနက္ယဥ္ေက်းမႈမွာ - အတင္းလိုက္ဆက္သြယ္ေနေတာ႕တာပဲ တန္ဖိုးနည္းေခၚဆိုျခင္းဖုန္းလိုင္းအတြင္းမွာ
ရႈပ္ယွက္ခတ္ေနေတာ႕တာပဲ - တစ္မ်ိဳးၿပီးတစ္မ်ိဳး မရိုးႏိုင္ လုပ္ဇာတ္ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးေနျခင္းမွာ
အတင္းကာေရာလိုက္ခ်ဳပ္ေနေတာ႕တာပဲ - J ဆိုတဲ႕မင္းသားေလးရဲ႕ အက္တင္အျပည္႕ဆြဲေဆာင္မႈမွာ
ရွင္က ကၽြန္မရဲ႕ J = ကိုဆိုတဲ႕ ေကာင္ေလးကို အရမ္း အရမ္းျဖစ္လို႕ - ( ကၽြန္မ အတၱႀကီးျခင္း )
ကၽြန္မကေတာ႕ J နဲ႕ တတ္ႏိုင္သမွ် အေစးကပ္ေအာင္ ရွိစုမဲ႕စု ခ်စ္ျခင္းတရားနဲ႕ အသက္ဆက္တြယ္ကပ္လို႕
အဲဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္မနဲ႕ရွင္ ရွင္နဲ႕ကၽြန္မ ေရွ႕ဆက္ေနလိုက္ၾကတာ အျဖစ္အပ်က္ဆိုတာ ကမာၻႀကီးရဲ႕ ႏွစ္ဆယ္႕သံုး
ႏွစ္ပိုင္းတစ္ပိုင္း ဒီဂရီ တိမ္းေစာင္းလည္ပတ္မႈမွာ ေနသားတက်ကိုျဖစ္လို႕ ။

 [ ခ ] အေၾကာင္းအရာ = အေရးအသား = ကၽြန္မေျပာၾကားလိုေသာ စာကိုယ္
 ကၽြန္မရဲ႕ဆိုလိုရင္းက Modern ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတစ္ကားမွာ ေခတ္ေပၚေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ 
အခ်စ္အတြက္အားၿပိဳင္ေလ႕ရွိၾကတဲ႕အၿပိဳင္အဆိုင္ဇာတ္၀င္ခန္းတစ္ခ်ိဳ႕ကိုဒီေနရာရဲ႕ ဒိုင္ယာေလာ႕ခ္မ်ား
ႏွင္႕အတူထည္႕သြင္းလိုျခင္း ျဖစ္ပါတယ္ ။
ကၽြန္မ    = (                    )
သူ         = [                    ]
(           ) = ကၽြန္မ
[           ] = သူ

[ ဂ ] အေၾကာင္းအရာ = အေရးအသား = ကၽြန္မေျပာၾကားလိုေသာ နိဂံုး
  ဆိုပါစို႕
အထက္ပါေခါင္းစဥ္၊ မၾကာမီလာမည္႕ ေအာက္ပါ နိဂံုးခ်ဳပ္အေရးအသား
ထိုအရာမ်ားႏွင္႕ အတူတကြ ဦးတည္ေဆြးေႏြးလိုေသာ သက္ရွိ
အခ်ိန္၊စာမ်က္ႏွာ(ေနရာ) ၊ ပရိသတ္မ်ားစြာ သို႕မဟုတ္ အနည္းအက်ဥ္းႏွင္႕ သင္ ၊
ထို႕ေနာက္ လူႀကီးမင္း၊ ထို႕ေနာက္ ကၽြန္မ ႏွင္႕ ရွင္  ၊ ထို႕ေနာက္ - - - - - - ထို႕ေနာက္တြင္။        ။

B>F>F = Best Friend  Forever
ရန္သူ = ေတးေရး ေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္ + ေတးဆို နီနီခင္ေဇာ္
စုန္းမ  = ေတးေရး မင္းခ်စ္သူ + ေတးဆို တင္ဇာေမာ္





ေရႊကိုယ္နတ္(UCSM)
[ 15.11.12 – 11:25 Am ]

No comments:

Post a Comment