Tuesday, June 18, 2013

ကၽြန္မဒုိင္ယာရီမွာ ကၽြန္မနာမည္အစစ္ရွိတယ္

ဒီေန႔ရဲ႕ရာသီဥတုက အထာမက်ဘူး ေကာ္ဖီဆုိင္ရဲ႕ Air con က ေသာကေတြ မႈတ္ထုတ္ေနတယ္
အသားညွပ္ေပါင္မုန္႕ထဲက တန္ဆာပလာေတြလုိ ကရိကထမ်ားလြန္းတယ္
ကၽြန္မလုိ သံေခ်းတက္ပုံးတစ္ပုံးကုိ ေခါက္ခ်လုိ႕ ဘာေတြထြက္က်လာမလဲ
ကၽြန္မနဲ႕ညဟာ ကက္ကင္းမဟုတ္ေပမယ့္ အျပန္အလွန္မွီတြယ္မႈနဲ႕ ရွင္သန္တယ္
သက္တန္႕မ်ားေတြ႕မလားလုိ႔ ခုႏွစ္ေရာင္ျခယ္ထားတာ
ေမာ္တာမရုန္းႏုိင္တဲ့ ကက္ဆက္သံနဲ႕ တေယာထုိးခံေနရတယ္
ဘဝက တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ ျပက္လုံးေကာင္းတစ္ခု
ကၽြန္မေတြးေနတာက အဆိပ္တက္ေနတဲ့ ေမွာက္မွားမႈေတြကုိ
အယားေျပသြားေအာင္ IPhone တစ္လုံးနဲ႕လဲလုိက္ရင္ေကာင္းမလား
တစ္ခန္းရပ္ဇာတ္မွာမီးမိွတ္လုိက္ေတာ့ အသက္ရွဴျပင္းတဲ့ ရယ္သံေတြကုိျမဴဆြယ္လုိက္တယ္
ရွင္ၾကည့္လုိက္ေလ ကၽြန္မရဲ႕ရမၼက္ေခ်ာ့ေတးမွာ ဒင္းတုိ႕ေတြ နားလံထူႏုိင္ေသးရဲ႕လား
ဒါပဲေလ ကၽြန္မနာမည္ ဘုိဆန္ဆန္ေပးထားတာ ဆုိဖီယာ
ရွင္တုိ႕တပ္မက္လြန္းတဲ့ အလွေတြနဲ႕ခမ္းခမ္းနားနား ဘဝနာထားတဲ့ ဆုိဖီယာေပါ့
ႏုႏုလွလွ စကားလုံးေတြနဲ႕ အယုံသြင္း ပစ္ေပါက္ခံရတဲ့ ဆုိဖီယာလုိ႕ပဲ ရွင္မွတ္ထားေပါ့
ရုိးသားမႈကုိ အလုိရမၼက္ေတြ ေကာက္က်စ္စြာ လုပ္ၾကံလုိက္ၾကတယ္
ငတ္မြတ္မႈေတြကုိ တန္ခုိးရွင္က ဖန္ဆင္းထားတဲ့အခါ ကၽြန္မၾကည္ညိဳစရာ ဘယ္သူရွိမလဲ
သူမ်ားရဲ႕ေမွာက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ကုိ ကုိယ့္စိတ္ကူးနဲ႕ တိတိက်က် ပုံရႈိးလုိက္ရသလုိ
ကံတရားအစားထုိး ဥာဏ္မ်ားမွ ေျမေခြးေတြၾကားမွာ လက္မေထာင္ႏုိင္မွာ
မ်က္ႏွာဖုံးစြပ္ထားတဲ့ကပြဲထဲ ရွင္နဲ႕ကၽြန္မ ဘာေရေမႊးတံဆိပ္ကပ္ျပီး ဒုိးမလဲ
ေအာ္ ကၽြန္မရဲ႕ အဝတ္အစား Brand ေတြကုိ အံ့ၾသသြားလား
ဟင္းဟငး္..သိပ္အမ်ားၾကီးမေတြးနဲ႕ ရွင္ရူးသြားလိမ့္မယ္
တဖ်တ္ဖ်တ္လက္ေနတဲ့ Flash မီးေရာင္ေအာက္က ကၾကိဳးေတြကုိ ရွင္ရင္ခုန္ေနလား
Steven Tyler သီခ်င္းလုိ ထပ္ကာထပ္ကာ ရြတ္လုိက္ Just feel better ေပါ့
ရွင့္မ်က္လုံးေတြကုိမွိတ္ထားလုိက္ပါ အက္ေၾကာင္းထပ္ေနတဲ့
ရွင့္တုိ႕ Talky ေတြက body lotion လိမ္းထားတဲ့ ကၽြန္မအသားအေရေလာက္ မညက္ဘူး
စိတ္ပ်က္သြားလား ရွင္ရယ္ ကၽြန္မကဒီလုိပဲ Social သိပ္ဆန္တဲ့ မိန္းမေလ
လင္ေကာင္းသားေကာင္း အဲဒါ ႏွစ္ဆယ္ရာစုေခတ္ဦးေလာက္က ဒုိင္ယာေလာ့ဂ္ေတြ
ဝုိင္းဝုိင္းေလးေကြးျပႏုိင္ဖုိ႕ ဆယ္ႏွစ္ဆယ္မုိး မေစာင့္ခ်င္ေတာ့ဘူး
ရွင့္ေရွ႕က သက္ၾကားအုိၾကီး ေရေတာ္ေတာ္လွ်ံပုံပဲ သူ႕လက္ထဲက Sponsor ဆုိတဲ့စကားလုံးကုိ ေၾကြက်လာေအာင္လုပ္လုိက္ရင္ေကာင္းမလား
သူ႕ဘီယာနဲ႕ ကၽြန္မရွန္ပိန္ ခြက္ခ်င္းတုိက္လုိက္ရင္ အေျဖက ဘာထြက္လာႏုိင္လဲ
ခစ္ခစ္ ရွင္ေတာ္ေတာ္တုံးတာပဲ အေပးအယူမွ်တေနတဲ့ ဆက္ဆံေရးမွာ
ကၽြန္မတုိ႕က စည္းအျပင္မွာရပ္ေနတာေလ စြန္းသြားတဲ့လက္သည္းနီအတြက္
လက္သည္းဖ်က္ေဆးေတြက တပုံတပင္ေပါေနတဲ့ေခတ္
ပြဲလန္႕ေနတာေလ ေနရာရသေလာက္ေတာ့ ယူတာကၽြန္မအျပစ္တဲ့လား
ကုိယ္က်င့္တရားေတြနဲ႕ ပတ္ဝန္းက်င္ကုိ က်ဳိးသြားေအာင္ ေခါက္ထားျပီးသား
မိဘမဲ့တစ္ေယာက္အတြက္ ႏုိင္ရာစားေနတဲ့ေခတ္မွာ ကၽြန္မအတြက္ ထြင္ရခက္တဲ့ ဆူးေတြရွိတယ္
ကၽြန္မကုိ စီးကရက္တစ္လိပ္ေလာက္ေပး ဘဝလုိ႕သေဘာထားျပီး အားလုံးကုိေမ့ျပီးရႈိက္ပစ္လုိက္မယ္
ရွင္နဲ႕ကၽြန္မ စကားေျပာလုိ႕ေကာင္းတယ္ ေအာ္ ရွင့္ ကဗ်ာထဲမွာ ကၽြန္မအေၾကာင္းမေရးနဲ႕ေနာ္
ကၽြန္မနာမည္လား ခက္ပါလားရွင္ရယ္ ကၽြန္မနာမည္အရင္းက ကၽြန္မဒုိင္ယာရီထဲမွာေလ..။

ေက်ာ္ဦး (လႈိင္)

No comments:

Post a Comment