Tuesday, January 8, 2013

သ မာ း ရို း က် အ မွ န္ တ ရာ း မ် ာ း စြ ာ ႏွ င္႕့ ရု ပ္ ရွ င္

အဆံုးသတ္မလွပခဲ႕ေသာ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခု၏ေနာက္ကြယ္တြင္ သူမကို သတိရလြမ္းဆြတ္
ျခင္းမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္႕ရင္ခြင္တစ္ခုလံုးျပည္႕ႏွက္စြာ ေနရာယူလွ်က္ရွိသည္ ။ ထိုအရာသည္သမရိုးက်
ပင္ျဖစ္ပါသည္။အမွန္တကယ္ပင္သမရိုးက်ျဖစ္၏ ။ သူမ ေရရြတ္ေျပာဆုိေနက်ပံုစံအတုိင္း ကၽြန္ေတာ္
လိုက္ပါေျပာဆိုလိုက္ခ်င္သည္ ။ သမရိုးက်ပါပဲဟု အမွန္တစ္ကယ္ ခပ္တိုးတိုး ေရြရြတ္ၾကည္႕လိုက္ခ်င္၏ ။
အလြမ္းဇာတ္ကြက္မ်ားႏွင္႕ စိတ္ကူးယဥ္အနည္းငယ္ဆန္ေသာအခ်စ္အေၾကာင္းရုပ္ရွင္မ်ား၏အဆံုးသတ္တြင္
( အမ်ားအားျဖင္႕ ) ဇာတ္ေကာင္ႏွစ္ေယာက္ ေ၀းကြာသြားေလ႕ရွိေၾကာင္း အားလံုးသိရွိၿပီးျဖစ္ပါလိမ္႕မည္ ။

           ေမွ်ာ္လင္႕ခ်က္မ်ားေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ အိပ္မက္ဆန္ဆန္ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္၏ ျပကြက္မ်ားသည္
မေန႕တစ္ေန႕ကအတိုင္းပင္ ကၽြန္ေတာ္၏စိတ္ထဲတြင္ အသံ၏ျမန္ႏႈန္းအတိုင္းစီးေမ်ာအသက္၀င္ေလ႕ရွိသည္
မွာသူမကိုသတိရ၍ သူမ အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္စြာေတြးမိခ်ိန္တိုင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္ ။ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ
ရိုးသားေသာမွားယြင္းမႈတစ္ခုျဖစ္ခဲ႕လွ်င္ထိုမွားယြင္းမႈအား အသက္၀င္ေစခဲ႕သည္႕ တိုက္ဆိုင္မႈတစ္ခ်ိဳ႕ကိုသာ
အျပစ္ႀကီးစြာ ဒဏ္ခတ္တံဆိပ္ရိုက္ႏွိပ္လိုပါသည္ ။

                                                                                 * * *

ဆိုပါစို႕  ( သို႕မဟုတ္ ) ဆို္ၾကပါစို႕

            သူမသည္ ပတ္၀န္းက်င္ အျဖစ္အပ်က္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအေပၚတြင္ သမရိုးက်ဟုေခါင္းစဥ္တပ္
အမည္ေပးေလ႕ရွိေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ သမရိုးက်အျဖစ္အပ်က္မ်ားစြာကို သေဘာက်
ယဥ္ပါးႏွစ္ၿခိဳက္လွေသာ သူမသည္ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႕စတင္ေတြ႕ဆံုမႈအားလည္း သမရိုးက်ျဖစ္စဥ္ဟု ေခါင္းစဥ္
တပ္ပါလိမ္႕မည္။မွန္ပါသည္ ။ ထိုအျဖစ္အပ်က္၊ ထိုအေၾကာင္းအရာ၊ ထိုေတြ႕ဆံုမႈသည္ သမရိုးက်ပင္
ျဖစ္ပါလိမ္႕မည္ ။

            သူမႏွင္႕ ကၽြန္ေတာ္ စတင္ဆံုဆည္းခဲ႕ေသာ အခ်ိန္အခါသည္ မႏၱေလးၿမိဳ႕၏ေႏြဦးေပါက္ရာသီ
ေရာ္ရြက္တစ္ခ်ိဳ႕လြင္႕၀ဲေၾကြက်ေနခဲ႕သည္႕ အနည္းငယ္ပ်င္းရိဖြယ္ေကာင္းခ်ိန္ေန႕လည္ခင္းျဖစ္သည္။
ေႏြဦးရာသီ၏သဘာ၀ျမင္ကြင္းမ်ားကိုပ်င္းရိျငီးေငြ႕ေလ႕ရွိတတ္ေသာကၽြန္ေတာ္က ထိုရာသီေရာက္တိုင္း
ေန႕လည္ခင္းအခ်ိန္မ်ားတြင္ တတ္ႏိုင္သမွ်အျပင္ထြက္ေလ႕မရွိပါ။ သို႕ေသာ္ အနည္းငယ္ရွားပါေသာ
တစ္စံုတစ္ရာဟူသည္႕ျဖစ္စဥ္တစ္ခုျဖင္႕ မႏၱေလးေႏြ၏ပူျပင္းမႈေအာက္တြင္အထင္ကရေနရာတစ္ခု၌
သူမနွင္႕ကၽြန္ေတာ္ ရိုးသြားစြာေတြ႕ဆံုခဲ႕ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္အခါသည္ေလေျပညွင္းတစ္ခ်ိဳ႕လႈပ္ခတ္စြာ
တိုက္ခတ္ေနခဲ႕ျခင္းမရွိသလို၊ စိတ္ကူးယဥ္ဖြယ္ေကာင္းေသာၾကည္ႏူးဆြတ္ပ်ံ႕ဖြယ္ရႈခင္းတစ္ခ်ိဳ႕ႏွင္႕လည္း
 စိုးစဥ္းမွ်ပါ၀င္ ပက္သက္မႈမရွိေၾကာင္း မွန္ကန္မႈအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားလိုပါသည္ ။

           ဥပမာတစ္ခုအေနျဖင္႕ ( ဆိုၾကပါစို႕ ) ဟူေသာစကားလံုးအားအသံုးျပဳ၍ တိုင္တည္မႈျပဳရလွ်င္
အဆင္ေျပျပည္႕စံုႏိုင္မည္လား ေရရာစြာမသိပါ။ သို႕ေသာ္ ဆိုၾကပါစို႕ ဟုပင္ အမည္တပ္ကာအေၾကာင္း
အရာတစ္ခုအတြက္ ရူးႏွမ္းစြာ ကၽြန္ေတာ္ ဖြင္႕ဟလိုပါ၏ ။ မွားယြင္းမႈအျဖစ္ သတ္မွတ္လိုလွ်င္လည္း
ရေကာင္းရႏိုင္ပါလိမ္႕မည္ ။

အခန္း ( I )

            ေႏြဦးေပါက္ရာသီ၏ ပ်င္းရိဖြယ္ေကာင္းေသာ ေရာ္ရြက္၀ါတစ္ခ်ိဳ႕ျဖားေယာင္းမႈထဲတြင္သူမ
ဆိုေသာသက္ရွိတစ္ေယာက္ႏွင္႕ ကၽြန္ေတာ္  သမရိုးက်အတိုင္းပင္ စတင္ေတြ႕ဆံုခဲ႕ ။
            ခံစားခ်က္အခ်ိဳ႕ကိုဦးစားေပးေလ႕ရွိေသာ ကၽြန္ေတာ္က သူမ၏ကၽြမ္းက်င္စြာျပဳလုပ္ထားေသာ
ဆြဲေဆာင္မႈ အမ်ားအျပားတြင္ အရူးအမူးက်ဆံုး ။ ရူးႏွမ္းစြာ စြဲလမ္း ။ အမွတ္တရမ်ားစြာတျဖဳတ္ျဖဳတ္
ေၾကြက်လြင္႕စင္ ။ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ထဲရွိလက္ျဖာမႈအေပါင္းျပည္႕နွက္ေနေသာ အိပ္မက္တစ္ပုဒ္ထဲတြင္
သူမႏွင္႕အတူ တေမ႕တေမာ အတိုင္းအဆမရွိ လြင္႕ေမ်ာကခုန္ ။
            ထို႕ေနာက္တြင္ --------- ။

            အခန္း ( I ) ဟု ေခါင္းစဥ္တပ္ထားေသာ အေၾကာင္းအရာတစ္ခု၏အက်ဥ္းခ်ဳပ္ေရးဖြဲ႕မႈသည္
အျခားလူပုဂၢိဳလ္မ်ား အသံုးျပဳေရးဖြဲ႕ေလ႕ရွိသည္႕ အခ်စ္အေၾကာင္းစာစုမ်ားထဲမွ ပံုမွန္အေနအထားမ်ား
အတိုင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္ ။ ( ပိုက္ဆံဆိုတာအသည္းခြဲတဲ႕လူၾကမ္းႀကီးပါပဲ ) ဟု တံဆိပ္တပ္၍ရိုက္ကူးေလ႕
ရွိၾကေသာဇာတ္နာအခ်စ္ဇာတ္လမ္းမ်ားထဲမွအတိုင္းပင္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႕သူမ၏ နိဒါန္းသည္လည္း အစပိုင္း
တြင္ၾကည္ႏူးဖြယ္ ေကာင္းခဲ႕သည္ျဖစ္ေၾကာင္းကို ၀န္ခံလိုပါသည္ ။လြန္စြာထူးဆန္းေနမည္မဟုတ္သည္႕
အတြက္ အေသးစိတ္ထပ္မံေျပာၾကားရန္ မလိုအပ္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ယူဆမိပါသည္ ။ထို႕ေၾကာင္႕ကၽြန္ေတာ္
ရွည္လ်ားစြာ အက်ယ္တ၀င္႕ရွင္းျပျခင္း မျပဳျဖစ္ေတာ႕ပါ ။ အခန္း ( I ) သည္ အဓိပၸာယ္မ်ားစြာႏွင္႕
အသက္၀င္ျပီးေျမာက္သြားပါသည္ ။ ထိုအခန္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္႕ကိုသူမတိုက္ဖူးခဲ႕ေသာ က်ံဳးေဘးအေအး
ဆိုင္တန္းမွ ေထာပတ္သီးေဖ်ာ္ရည္စြဲလမ္းခဲ႕ဖူးသည္။

                   ကၽြန္ေတာ္၏ေမြးးေန႕ျဖစ္ေသာ စက္တင္ဘာလ ( ၂၅ ) ရက္ေန႕တြင္ ေမြးေန႕လက္ေဆာင္
အျဖစ္ အမွတ္တရ၀ယ္ေပးေသာ Evisu တံဆိပ္ စပို႕ရွပ္အက်ီေလးအား တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ်ပင္ ၀တ္ဆင္ျခင္း
မျပဳျဖစ္ဘဲ ဘီရိုထဲတြင္ ျမတ္ႏိုးစြာ ေခါက္ရာမပ်က္ သိမ္းထားခဲ႕ေသာ ျဖစ္စဥ္တစ္ခုလည္းပါသည္ ။
ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ျခင္းမရွိဘဲ ေရႊလက္ရာမုန္႕ဟင္းခါးဆိုင္တြင္ ဒုကၡခံလိုက္ထိုင္၍ သူမ စိတ္ေကာက္ခဲ႕ဖူးေၾကာင္း
လည္း ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏အခ်စ္ကဗ်ာတစ္ပုဒ္စာအုပ္တြင္ ပထမဆံုးပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပခံရခ်ိန္တြင္ဟန္ေဆာင္မႈ
ကင္းစြာရယ္ေမာရင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေပးခဲ႕ဖူးျခင္းပါ၀င္သည္။ သူမ စိတ္ညစ္လွ်င္တစ္ေယာက္မ်က္မွာတစ္ေယာက္
ၾကည္႕ရင္း ၿငိမ္သက္ေငးေမာကာအတူထိုင္ခဲ႕ၾကဖူးေသာ ေတာင္သမန္အင္းေစာင္း၏ ဆိတ္ၿငိမ္ညေနခင္းမ်ား
အေၾကာင္းပင္ ခၽြင္းခ်က္မရွိ ပါ၀င္ေနပါေသးသည္။

            သမရိုးက်အတိုင္းပင္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႕သူမ၏ အရာအားလံုး ပါ၀င္ေနခဲ႕ပါသည္ ။ ထိုသို႕ေသာပံုစံ
အတိုင္းႏွင္႕ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္၏ ျဖစ္တည္မႈသမိုင္းသည္ မည္သူမွ်မသိရွိလိုက္ရပါပဲခမ္းနားစြာ
ပြင္႕ေ၀ခဲ႕ၾက၏ ။

                                                                                    * * *
အခန္း ( II )

            အခန္းထဲတြင္ တစ္ေဆာင္တည္းအတူေနေသာ သူငယ္ခ်င္းငွားရမ္းထားသည္႕ အခ်စ္၀တၳဳ
တစ္အုပ္အားဘာရယ္မဟုတ္ ဖတ္ၾကည္႕မိေသာအခါ သူမကိုအနည္းငယ္ သတိရမိသြားေၾကာင္း
၀န္ခံလိုပါသည္။ ဇာတ္ေကာင္မ်ားသည္အေၾကာင္းျပခ်က္မလိုဘဲေတြ႕ဆံု၍ စည္းခ်က္တစ္ခုႏွင္႕
အခ်စ္ဆိုေသာဇာတ္လမ္းတြင္ ေပ်ာ္ျမဴးခဲ႕ၾက၏ ။ အိပ္မက္မ်ားသည္အိပ္မက္အေလ်ာက္အေရးပါမႈမ်ား
ရွိိႏိုင္၍ခံစားခ်က္ဆိုသည္မွာလည္း အထိုက္အေလ်ာက္လႈပ္ခတ္ခြင္႕ရွိႏိုင္ပါသည္ ။ ထိုသို႕ျဖင္႕ခ်စ္သူ
ရည္းစားမ်ားသည္ ဘယ္ဘက္ရင္အံုထဲမွတဒိတ္ဒိတ္ေအာ္ျမည္သံမ်ားအား အခ်စ္ဟု လြယ္ကူစြာ
ျဖစ္ပ်က္ေလ႕ရွိၾက၏ ။

          သီခ်င္းတစ္ပုဒ္၏ သရုပ္ေဖာ္ရိုက္ကူးမႈတြင္ ကိုယ္ေနဟန္မ်ားစြာႏွင္႕ နာမည္ရမင္းသမီးတစ္လက္မွ
လြမ္းေဆြးဖြယ္ေကာင္းစြာပင္ ဒိုင္ယာေလာ႕ခ္တစ္ခုအား ေအာက္ပါအတိုင္း ေရရြတ္ျမည္တမ္းပံုအားယခုထိ
ကၽြန္ေတာ္၏ျမင္ကြင္းႏွင္႕ စိတ္အာရံုထဲတြင္ စြဲထင္လွ်က္ရွိသည္ ။

       “ ကို - ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ဘ၀ ဘယ္လိုမွေရွ႕ဆက္ေလွ်ာက္ဖို႕ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ႕ဘူး”
    “  အဲဒီေတာ႕ ခ်စ္ က ဘယ္လိုျဖစ္ခ်င္တာလဲ” ( မင္းသား ဒိုင္ယာေလာ႕ခ္ - လိုအပ္၍ယူငင္သံုးနႈန္း )
                 “  ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္လမ္းခြဲၾကတာ အေကာင္းဆံုးပဲ ကို”

            တိုက္ဆုိင္စြာပင္ စာအုပ္ထဲတြင္ ဇာတ္ေကာင္မ်ားသည္လည္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာအေျခအေနျဖင္
႕ေ၀းကြာခဲ႕ၾကသည္။ ထို႕ထက္ပို၍တိုက္ဆုိင္သည္မွာ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္႕အား အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုႏွင္႕
အမွတ္တစ္ေနရာတြင္ ေက်ာခိုင္းထြက္ခြာရင္း ခ်န္ထားရစ္ခဲ႕ပါသည္ ။ စိတ္ကူးသက္သက္မ်ားျဖင္႕သာ
ကၽြန္ေတာ္ ရပ္က်န္ေနရစ္ခဲ႕၏ ။

            သီခ်င္းတစ္ပုဒ္မွ်ပင္ျဖစ္ေစ နားေထာင္မည္ေတြးလိုက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ေရြးခ်ယ္၍ဖြင္႕လိ္ုက္တိုင္း ထြက္က်
လာတတ္ေသာသီခ်င္းမွာ ခင္စုစုႏိုင္ ဆိုသည္႕အဆိုေတာ္ေကာင္မေလး၏ ( မေ၀းရဲ ) ဆိုေသာသီခ်င္း
ျဖစ္သည္ ။ ( မင္းမရွိတဲ႕ေန႕ရဲ႕အေ၀းမွာ အသက္မရွိေတာ႕တဲ႕အတိုင္း ) ဟူေသာ စာသားေလးပါသည္႕
ထိုသီခ်င္းအား သူမအလြန္ႏွစ္သက္၏ ။ ကၽြန္ေတာ္႕အခန္းငယ္ထဲတြင္ ထိုသီခ်င္းသံအသားက်ပ်ံ႕ႏွံ႕လွ်က္ရွိ
သည္မွာကာလအေတာ္ပင္ၾကာျမင္႕ခဲ႕ၿပီ။ ( အၿမဲတမ္းသတိရေနေနာ္ အၿမဲတမ္းသတိရေပးပါ သိလား ) ဟု
ကၽြန္ေတာ္၏ဆံပင္မ်ားကို ခပ္ဖြဖြထိေတြ႕၍ သူမ မၾကာခဏေျပာၾကားတတ္ေသာ စကားႏွစ္ခြန္းအား
ယခုထိတိုင္ မေမ႕ႏိုင္ေသးပါ ။ ေမ႕ပစ္မည္ဟုေတြးေတာ၍ ႀကံရြယ္စိတ္ကူးလိုက္ေသာ္လည္း လြမ္းဆြတ္ျခင္း
သည္သာကၽြန္ေတာ္၏ ရင္သို႕ ကန္႕လန္႕ျဖတ္ လာေရာက္ခ်ည္ေႏွာင္ေလ႕ရွိပါသည္ ။

            ကၽြန္ေတာ္ေနထိုင္ေသာ အခန္း၏ အိပ္ရာ၊ ကုတင္ေခါင္မိုးႏွင္႕ မ်က္ႏွာၾကက္တြင္ လမ္းခြဲျခင္းျဖစ္စဥ္
တစ္ပုဒ္သည္အခန္းဆက္ရုပ္ရွင္အျဖစ္ ညစဥ္ျပသလွ်က္ရွိ၏ ။ ျဖစ္ကလက္ဆန္းေနထိုင္မႈျပယုဂ္သည္
ကၽြန္ေတာ္ဆိုေသာသက္ရွိ၏ သမိုင္းေၾကာင္းတြင္ လေပါင္းမ်ားစြာပင္ အခိုင္အမာေနရာယူလွ်က္ရွိေနဆဲပင္ ။
ေ၀ဒနာဟူသည္လူတစ္ေယာက္အတြက္မျဖစ္မေနႀကံဳေတြ႕ရမည္ျဖစ္ေသာ သမရိုးက်ျဖစ္စဥ္တစ္ခုဆုိခဲ႕လွ်င္
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို အမည္တပ္၍မရသည္႕ေ၀ဒနာတစ္ခုနွင္႕အတူလြမ္းဆြတ္ေနပါသည္ ။

             မႏၱေလးၿမိဳ႕တြင္ အခ်ိန္အခါမဟုတ္ပါဘဲ တစ္ၿပိဳက္၊ ႏွစ္ၿပိဳက္ဆိုေသာအေျခအေနႏွင္႕ မိုးေျပးသည္
ခရီးသြားဟန္လႊဲဆန္ဆန္ ခဏတာ ရြာသြန္းလွ်က္ရွိသည္ ။ ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘဲႏွင္႕ကၽြန္ေတာ္တို႕အတူေသာက္
ျဖစ္ေနက်လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေလးတြင္ သူမအတြက္ရည္ညႊန္း၍ နက္စ္ပလိန္းတစ္ခြက္အား တစ္ေန႕ေန႕ဆိုေသာ
ေမွ်ာ္လင္႕ခ်က္ႏွင္႕ဆတူေရာကာကၽြန္ေတာ္ ေသာက္ခ်လိုက္မိ၏။ စိတ္အေျခအေနမ်ားမွာ တျဖည္းျဖည္းႏွင္႕
အေပ်ာက္အရွ မ်ားလြန္းလာပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္၏အေသြးအသားထဲတြင္ စြဲလမ္းမႈတစ္ခ်ိဳ႕သည္ ဆဲလ္တစ္ခု
ခ်င္းစီမွအျခားဆဲလ္တစ္ခုခ်င္းဆီသို႕၊ ကိုယ္ခႏၶာအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုမွ အျခားအစိတ္အပိုင္းမ်ားစြာသို႕
လႈပ္ခတ္ေျပးလႊားလွ်က္ရွိ၏ ။ သူမဆိုေသာဓားစာခံတစ္ဦးအား ၁၅၀၀ အမႈတြဲတြင္သံေယာဇဥ္မ်က္၀န္းတစ္စံု
အားအၾကမ္းဖက္မႈျဖင္႕ ပုဒ္မတပ္၍ တရားသူႀကီးတစ္ဦးတစ္ေယာက္ထံတြင္ ကၽြန္ေတာ္ အယူခံ၀င္တိုင္ၾကား
လိုပါသည္ ။

                အခ်စ္ႏွင္႕ဘ၀သည္ အကန္႕တစ္ခုစီတြင္ အပိုင္းအျခားတစ္ခုစီႏွင္႕ရွိသည္ဆိုျခင္းအား ကၽြန္ေတာ္
၏စိတ္ထဲမွ ႀကိဳတင္တြက္ဆကာ သိေနခဲ႕၏ ။ ထို႕အျပင္ ကၽြန္ေတာ္ သိရွိေနေသာအရာတစ္ခုရွိေနျပန္သည္ ။
သူမႏွင္႕ကၽြန္ေတာ္၏ တစ္ခန္းရပ္ျပဇာတ္သည္ မည္သို႕ေသာအခ်က္ျပမီးမွ်မျပဘဲ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ အေမွာင္
အတိက်သြားႏိုင္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါသည္ ။ သူမစိတ္ညစ္လွ်င္ေျပာဆိုတတ္ေသာ စကားတစ္ခြန္းမွာ 
( ဘယ္သူမွမရွိတဲ႕ အေ၀းဆံုးကေနရာတစ္ခုကိုထြက္သြားခ်င္တယ္ ) ဟူ၍ျဖစ္၏ ။ အမွန္အမွားခြဲျခားရန္မလို
အပ္ဘဲထိုစကားသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္မွန္ကန္ေနျပန္ပါသည္ ။ အခ်ိဳ႕ေသာအရာမ်ားႏွင္႕
ရစ္သမ္မွန္မွန္စီးဆင္းေပ်ာက္ရွရင္း သူမႏွင္႕ကၽြန္ေတာ္၏ေ၀းကြာျခင္းသည္ သူမအသံုးျပဳေနက် သမရိုးးက်
အျဖစ္အပ်က္ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ေအာက္တြင္ အသားက်ေပ်ာ္ေမြ႕ေနသည္မွာ အခ်ိန္ကာလဟူေသာ ယႏၱရားပင္
ခုန္ေပါက္ေျပးလႊားလွ်က္ ရွိေနခဲ႕ၿပီ ။

                                                                                * * *

ပိတ္ကားမလိုေသာ သမရိုးက်ရုပ္ရွင္၏ ဇာတ္သိမ္း

             လူတစ္ေယာက္ကို သတိရစိတ္ျပင္းထန္လာသည္ႏွင္႕အမွ် အလြမ္းဆိုေသာအရာသည္လည္း
ကိုယ္ခႏၶာထက္တြင္ဆဲလ္တစ္ခုခ်င္းစီမွတစ္ခုခ်င္းသို႕တဖ်တ္ဖ်တ္လႈပ္ခါေျပးလႊားလွ်က္ရွိသည္။ အခ်စ္ႏွင္႕
သတိရစိတ္သည္ မွားယြင္းမႈတစ္ခုဆီသို႕ဦးတည္ေနသည္ ဆိုၾကပါစို႕ ။

              အဆံုးသတ္မလွပခဲ႕ေသာအျဖစ္အပ်က္တစ္ခု၏ေနာက္ကြယ္တြင္ သတိရလြမ္းဆြတ္ျခင္းမ်ားႏွင္႕
ရူးသြပ္မႈမ်ားကိုဖက္တြယ္ထားသည္႕ ကၽြန္ေတာ္အမည္ရ သင္းကြဲတစ္ေကာင္ အသက္ရွင္ ရပ္တည္ေနပါသည္ ။

                                                                                    @ @ @
                                                                             
   ေရႊကိုယ္နတ္(UCSM)
[ 13.09.12 ( 2:36 AM ) ]

No comments:

Post a Comment